.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت و سازهاي حاشيه شهر ساري فاجعه است

رئيس شوراي شهر ساري گفت: ساخت و سازهاي بدون نظارت حاشيه شهر ساري فاجعه‌اي را به بار مي‌آورد كه قابل جبران نخواهد بود.

فرامرز نقيبي در جلسه علني شوراي اسلامي شهر ساري بيان داشت: در طرح تفضيلي شهر ساري كه در سال 79 تدوين شده است با كلي اشتباه در حال اجراست در حاليكه اگر زلزله‌اي در مركز استان رخ دهد خسارتي بيشتر از هائيتي را بايد براي حاشيه‌نشينان شاهديم.

وي افزود: شهرداري توان آن را دارد كه بتواند دستور اجراي عقب نشيني را براي ساخت و ساز صادر كند.

نقيبي تصريح كرد: معاون اداري مالي شهرداري بايد در بحث بودجه نويسي به ماده 100 اميدوار نباشد كه در نهايت به عمليات انتحاري از سوي شوراي شهر مي‌انجامد.

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري افزود: به پيشنهاد شهرداري مالكان ساختماني كه بابت جريمه ماده 100 به شهرداري بدهكار هستند، مي‌توانند با در نظر گرفتن تخفيف هزينه‌ها را به طور اقساطي به شهرداري پرداخت كنند.

وي افزود: شوراي شهر ساري به امر يكسان سازي در تخفيف‌ها اهميت داده و اجازه نمي‌دهد خواص مورد توجه مسئولان شهرداري قرار گيرند.

سخنگوي شوراي شهر ساري نيز در اين جلسه گفت: شهر ساري از نظر معابر عمومي بسيار فقير است.

نادعلي رمضانپور افزود: فقر معابر عمومي شهر ساري ناشي از اجراي طرح تفضيلي نادرست در دهه گذشته بوده است كه موجب شد در تعريض خيابان‌ها كوتاهي شود.

وي تصريح كرد: شهرداري بايد در صادركردن پايان كار به طور كارشناسانه عمل كند و حضور تيم كارشناسي از زواياي مختلف مي‌تواند دقت لازم را به كار گيرند.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر ساري يادآور شد: به دليل نبود ظرفيت‌هاي كارشناسي قوي در شهرداري ساري و مشغله زياد كاري به عنوان مركز استان تاكنون اتاق فكر تشكيل نشده است تا در روند مثبت شهر موثر باشد.

رئيس كميسيون طرح و برنامه شوراي اسلامي شهر ساري بيان داشت: معابر تاثير بسزايي در رفتار و منش شهروندان دارد در حاليكه معابر هسته مركزي شهر بسيار مشكل‌زا است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.945 seconds.